Kisah saya dan motivator.


Kisah saya dan motivator.

Pagi Jumaat yang mulia ini juga setelah tersedar pukul 3 pagi saya mendapat pelbagai ilham. 

Sudah tiba masanya untuk saya kumpulkan sahabat- sahabat motivator saya dalam satu wadah organisasi seperti syarikat, konsortium, atau NGO untuk lebih agresif dan lebih dinamik dalam aspek program motivasi yang berkualiti. 

Pengalaman saya sebagai motivator sejak 20 tahun lepas akan menjadi pemangkin berguna untuk merealisasikan impian ini.

Langkah yang perlu diambil ialah membuat satu program khas yang mengumpulkan semua motivator- motivator pelapis ini.

Seterusnya menjadi fasilitator untuk bank modules dan certification untuk pengiktirafan kepada modules dan penglibatan motivator itu.

0 comments:

Post a Comment

 

From Helpless to Helpful... Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger